Celý internet je o informacích. A podle toho, jak relevantní jsou a jak dobře jsou naservírované, tak se na daný web čtenáři vrací nebo ne. Copywriting od https://www.seolight.cz/copywriting je cestou k tomu, jak to udělat pořádně. Svěřit se do rukou odborníků, kteří svému řemeslu rozumí, je správná volba ve všech odvětvích včetně obsahového marketingu.
Cesta je dlouhá
Rozhodně to nefunguje tak, že si člověk jen sedne, píše a je hotovo. Samotnému článku předchází hodně práce a stejně hodně ji i následuje. Mnoho lidí si myslí, že je to snadná záležitost na pět minut, ale ve skutečnosti zabere hodiny, někdy ve finále i celé dny. Záleží na rozsahu zadané činnosti. Základní body, které musí každý specialista udělat jsou:
- analýza existujícího webu,
- konzultace s klientem,
- sběr a ucelení všech podstatných informací,
- napsání a odevzdání textu,
- vyhodnocení úspěšnosti publikovaného obsahu.
Osobní kontakt je nejlepší
Ano, můžete si nechat veškeré podklady zaslat elektronicky. Je to jednoznačně nejjednodušší a nejrychlejší. Druhou možností je ale se s klientem potkat a popovídat si o jejich vizích, cílech a představách. Tento způsob je ideální, když se chcete pro daný produkt nebo službu skutečně nadchnout. A právě nadšení pro klienta je klíčové. Poté dát všechny údaje dohromady a začít tvořit.
Nejdůležitější část procesu
Ve chvíli, kdy má copywriter vše, co potřebuje, nastává čas si sednout k počítači a začít. Zapojit hlavu a prsty společně a vytvořit něco jedinečného, co lidé budou rádi číst. Psaní samotné má většinou tři fáze, a to hrubý text, editace a opakované přečtení. A když dosáhne spokojenosti, tak odevzdání.
Publikace není konec
Zveřejnění obsahu neznamená, že práce končí. Poté totiž přichází na řadu měření statistik a úspěšnosti, další analýza a případně úprava článků. Nikdy se nezastavit je důležité nejen pro copywritera, ale pro všechny v oblasti online marketingu. Čtenáře vždy zajímají aktuality a toho se musíme všichni držet.